Khamis, 4 Ogos 2011

Ini kisahku. Kisah seorang remaja wanita yang dibelenggu dugaan sepanjang tahun 2011. Penat. Tapi aku redha dengan semua Ya Allah beri kekuatan dan kehidupan yang lebih baik. Apakah aku perlu menghadapi semua ini Ya Allah. Sungguh sejak 2, 3 bulan ni aku semakin tertekan dengan hidup. Murung, Gelisah, Tidak tenang menghantui diri. Penatnya Ya Allah

Sampai aku sakit sebab ada masalah. Sesungguhnya, masalah datang dan pergi tapi bila aku kenangkan semua yang berlaku aku jadi lemah dan letih. Sampai bila nak berlari lagi lari dari masalah. Lari dari kesusahan. Lari dari penyelesaian

Cepatlah berlalu semua ni. Ya Allah hanya Kau Maha Mengetahui apa yang ku inginkan. Berikan aku kekuatan Ya Allah. Berikan aku cahaya dalam hidup.

Amin.

2 ulasan:

  1. cik mariati:sabar cikgu... tuhan memberi dugaan. Pada mulanya kita nampak jalan itu lurus tp x disangkakan ada belok.... selepas belok itu, jalan akan lurus kembali cikgu...
    banyak bersabar cikgu...
    Smile always =D

    BalasPadam
  2. Terima kasih Jessy. memang sebagai manusia memang tak dapat lari dari dugaan. tapi itu yang mematangkan manusia sendiri. rencah hidup memang tiada akhirnya

    BalasPadam