Isnin, 31 Januari 2011

:: hari ni 1 Februari 2011 ::


** Alhamdulillah! Finally siap satu karya sederhana yang telah berjaya aku siapkan. Ya Allah terima kasih atas kemudahan yang dikurniakan **

:: Debaran makin berkocak menunggu tarikh keramat. Ermm kite just wait and see apekah kesimpulannya. Semoga semua berjalan dengan lancar dan terang. Ya Allah berikanlah aku kekuatan Mu. Amin ::

:: Satu kerja have been done! -happy-. Tapi! work are not settle yet! haha pasni kena menghadap tarikh keramat, dua hutang jurnal, Jurnal tesis by SK and ad-hoc :

:: Ermm kene repair jugak tu 'karya' yang 90 % siap tu. 90% ker? tah2 banyak yang kene repair. hopeFully pembaca ade belas kasihan terhadap penulis tesis yang serba kekurangan seperti saya- umm- (helps)::

:: ngantuk lah! biase la anak dare yg tak pernah2 tak tido pas Subuh cam aku ni memang menyeksakan time tengahari2 yg rembang ni. Bestnye dapat tido kat tilam uma. Bangun2 makan tengahari dengan lauk terhidang atas meja makan. Bak kata mak aku ni macam YB yg selalu bukak rasmi makan lepas mak masak. Tolong masak tak nak! Haha. Opkoss la siape yg tanak makan mase lauk tu panas2 lagi. aummm ::

::A lot job to do tadi, tapi Alhamdulillah Allah permudahkan jugak. alahai badan tiyednye rase. Tapi rasenye takde lah buat keje yng berat2 seperti angkat tong gas, atau angkat beras 10 kilo tapi letih mengalahkan orang keje buruh kasar. Nutrisi yang kurang tu, Vitamin dlm badan tak complete!::

:: Cuti tahun baru cina? planning? member2 banyak planning nak pegi sunway lagoon la, desa waterpark lah. ermmm tinggi cita2 korang kan! jangan asek planning je kang sudahnye tak pegi jugaks. apedaa.. ::

:: Opss! teringatlah saye kena buat slide pembentangan. Wake up girl !! ::

** Sedang mendengar lagu kangen Band (Maafkan Aku) OMG! kenape lagu Kangen band sangat indah? -thumbs up-

2 ulasan: